onsdag 18. juni 2014

Etappe 1: Pisa - Volterra (ca 7 mil, inkl alle omkroker)

Det er godt å være i drift igjen etter fire uker med tilnærmet sengeleie og en uke der jeg har begynt å røre på liket. Jeg må vel innrømme at det kanskje ble i meste laget med bevegelse i dag, men jeg har fortsatt nok energi til å komme meg ut for å spise middag om litt, så da har jeg ikke overdrevet. 



Turen i dag har gått fra Pisa, etter en seanse med sykkelmontering etter alle kunstens regler og litt improvisasjon, til Volterra, en perle av en middelalderby på toppen av turens lengste motbakke så langt på en drøy mil. 

Noen skaper trafikkaos på vei ut av Pisa

Idyll på vei opp mot Volterra

Her blir vi til i morgen med ett oppdrag ett mål for øye. Oppdraget går ut på å finne et passende sted å innta et bedre måltid og målet er å feire at vi er på vei! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar