mandag 17. februar 2014

Dagens antrekk

Det er ikke alltid like greit å vite hvordan man skal kle seg. Ikke for meg i alle fall. Planleggingen av dagens antrekk startet allerede for noen dager siden, da jeg fikk tommelen opp av en muslimsk mann. Og ikke nok med det, jeg siterer: 'Oooh, NOW you look beautiful! Just perfect. And really young!' Topp, tenkte jeg!

Just perfect
Ok, antrekket i boks. Jeg pakket det med meg til bruk ved ankomst, og reiste avgårde til flyplassen med godt mot. Men det tok ikke lange stunden før jeg fikk bange anelser om at jeg, forberedelsene til tross, hadde bommet.

Noe skeptisk til spøkelseskladdene i bakgrunnen
Men heldigvis hadde vi god tid til å knekke kleskoden på flyet. Og innen innflyvningen til Kabul, som virkelig er en spektakulær en, var stilen perfeksjonert. 

Øve, øve jevnt og trutt...

Vel fremme i Kabul fikk vi igjen troa på at vi var tekkelig antrukket, selv med skautet på skakke og trøya på snei.


Birgit sammen med (f.v.) en viktig sikkerhetskar, 'under the cover police' og en av sjåførene til Kirkens Nødhjelp, som vi får benytte oss av mens vi er her.

1 kommentar:

  1. Du må lage slik at det går an å like innleggene dine!

    SvarSlett